dinsdag 8 mei 2012

Hoe belangrijk vind jij jezelf.... #kleding #koken

Kleding op de werkvloer is altijd een 'hot item' geweest aangaande de keukens waar ik werkte. Iedereen moest zich bewust worden van mijn gevoel hier over, ik wilde altijd witte buizen, zwarte broek, zwarte haltersloven en het liefst tijdens het diner witte sloven.....  ook moesten deze kledingstukken 'brandschoon' blijven tijdens de spitsen......


Gelukkig sta ik niet alleen, Joost van Roosmalen hoofdredacteur van bovenstaand magazine, verwoordt dit mooi..... in het voorwoord.... van de lente uitgave...... van de Saisonnier
Als ik persoonlijk koks met smoezelige buizen zie rondlopen dan zegt dit veel over hun karakter vind ik....evenals je de hand wordt geschud, iemand je recht aankijkt... en tijdens conversaties de ogen afdwalen naar links boven of naar rechts onder.. of nog erger 'met gekruiste armen' je verhaal aanhoren. Kleding en lichaamstaal zeggen veel....en wil je iemand echt beoordelen op zijn of haar kunde.... laat ze dan een eitje bakken...... dit resultaat geeft de echte liefde voor lekker eten en kundigheid weer..... eigenlijk een eitje om iemand te beoordelen.... toch........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten