zondag 20 mei 2012

#Googlemaps...... #werkelijkheid


Vanmorgen heb ik mij een klein beetje ingelezen over de aankomende vakantie die we gaan doorbrengen in Engeland.... en dat kan tegenwoordig 'digitaal'.... je kunt via 'Google Maps' wijzer worden over bestemmingen... maar is dit ook werkelijk waar... ik denk van niet.... Google  is niet echt up to date.....


Want stel dat ik een vakantie wil doorbrengen in het Noorden van Nederland..... dan komt Wolvega er wel heen 'bekaaid' vanaf.... ons Hotel ligt aan de A32.....  maar midden in de weilanden, terwijl het Hotel midden in een waterrijk gebied ligt, vanaf het terras 'plomp' je zo in het water..... dat weet ik, maar de toekomstige gast niet.... als deze zich inleest via Google....en dat is...... 


Alleen maar vertrouwen op het digitale.... is dus niet gestoeld op realiteit.... want Google maps raakt achter betreft veranderingen.... door de jaren heen.... vele hotels... hebben alle 'musts' on board'... maar eigenlijk hoeven wij dit niet... alles is op 'gebruiksafstand' van nog geen kwartier verwijdert van Wolvega.... de subtropische zwembaden... de health & Wealth... het Hollands Venetiƫ...de natuur...... en dat heet 'outsourcing' van faciliteiten........ :-)


Racket & Health in Wolvega


Subtropisch zwembad de Stiennen Flier in Joure


Subtropisch zwembad de Waterwyk in Steenwijk


Hollands VenetiĆ«... Giethoorn

Eigenlijk heeft ons Hotel alles....zelfs een terras.....aan het water...alleen niet digitaal.... :-(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten