zondag 13 april 2014

Volgens mij weten de mensen... de weg naar #Paasloo te vinden...

Terwijl Belterwiede de laatste steentjes legt, de laatste 'dingen' doet om alles te kunnen laten kloppen voor het seizoen..... heb ik het idee dat we binnen restaurant het Binnenhof al een klein seizoen draaien... binnen deze periode.....


We draaien avonden van zestig a la carte....met daarnaast de partijen en dat vind ik interessant, want dit soort horeca is een interessante naast de reguliere.... de 'park-horeca'.
Normaliter draai ik graag de menu's van het bekende in de streek... maar er is meer vraag naar asperges, lamsvlees en de uitermate te vroege aardbeien.... dan naar een 'schnitzel'...

Heerlijk, nu nog de poppendans...alle mensjes op de juiste plaats...en dan kunnen we gaan..gewoon koken, ..gewoon 'lekker' serveren'.....ons ding doen... en daar heb ik zin in......Paasloo is mooi...... net als Wanneperveen en Giethoorn. Binnen Giethoorn zijn ze bezig met een 'aanvullend concept' en dat wordt heel interessant voor de 'verblijvers'  binnen Giethoorn...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten