maandag 7 april 2014

Even een bedankje.... #JelleSchepers #HorescaMeppel

Jelle Schepers heeft mij afgelopen maanden een grote dienst bewezen.... waar dat ook wij moeilijk zaten, aangaande invulling... Jelle kwam... gewoon uit vriendschap... Vandaag gaat hij ook weer vroeg, een demo voorbereiden voor een vernieuwde Horeca in Meppel..... Jelle heeft hart voor het koken en de horeca.... ik ben blij dat ik oud-leerlingen tot mijn echte vrienden-groep mag rekenen...


De Horesca Meppel gaat nieuw.... een 'gelikte demo-keuken' en nog veel meer... en dat wordt vandaag gepresenteerd....


Normaliter heb ik een strakke dagplanning....  maar vandaag gaan we brunchen, brunchen en proeven in Meppel... De Horesca...... blijft verbazen....en altijd met een persoonlijke noot.... 
Jelle gaat straks 'culinair' tekeer binnen Hotel Eeserhof in Drenthe... dus daar gaat het druk worden.... en wordt het te druk dan bellen we, voor back-up.... en weet u... zo werkt een echt netwerk... eenvoudig binnen de praktijk... zonder gedoe...

ps: Een brunch is toch iets met champagne, truffel, kaviaar en zalm.... ;-)))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten