vrijdag 23 maart 2012

Ook #Horeca is #Topsport..#Thialf #VdVW

Wij maken deze week veel topsporters mee, in verband met het, Essent WK afstanden Thialf maar eigenlijk is het werken binnen de horeca, ook het bedrijven van topsport opperde de eigenaar van Hotel Wolvega-Heerenveen vanavond.... en dat kan ik beamen....  


Al die teams die bij ons 'logeren' worden in de watten' gelegd.....en dat houdt in dat 'onze' teams op volle toeren draaien, receptie, backoffice, huishouding, bediening en keuken... draaien op volle sterkte om het een ieder naar wens te maken..... en dat lukt... soms een race tegen de 'klok'...maar het lukt...en dan 's avonds na de dienst is het puur genieten.....Yes......



Vandaag opnieuw bereiden wij de pasta's die de schaatsers, een extra bootst geven..... en wij denk ik maar even aan de Red Bull... Red bul geeft je vleugels wordt er gezegd...



....wordt er gezegd.... want bovenstaand plaatje krijg ik voor m'n snufferd als ik 'horeca is topsport' Google...... en dan wordt de keuze moeilijk, wil ik vleugels of iets anders.... pasta of Red Bull..... Laten we het maar bij pasta houden..... dat doen de schaatsers ook.... als ik hun mag geloven.... ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten