woensdag 28 maart 2012

Het reservewiel....

We hebben het vaak allemaal..... een oude schoenendoos met foto's die nimmer een album hebben bereikt..... Voor ons digitale tijdperk werden de foto's vaak afgedrukt om op een later tijdstip ter album te gaan...... Echter, sommige foto's belanden op plaatsen waar je ze niet verwacht...... zo ook nu.... Een foto van de Grote Meester... met twee van mijn leerlingen die bij hem een stage mochten lopen......


Deze foto kwam ik tegen onder het reservewiel van mijn auto..... de foto is waarschijnlijk van een jaar of achttien geleden.... mijn auto niet..... maar deze foto roept vele herinneringen bij mij op... hoe zo'n foto.... daar terecht is gekomen.... geen idee..... binnenkort de schuur eens opruimen... benieuwd wat je daar misschien nog tegenkomt...... Weet nog wel dat ik als souschef toen de 'grote meester' aan de telefoon had..... en dat hij mij vroeg.... ze gaan toch niet dollen hè.... nee, antwoordde ik.... ze zijn alleen maar met hun vak bezig........ dacht ik toen...... ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten