maandag 20 februari 2012

#VanDorpjenaarStad .... dat is waar !!!!

Mijn dorpje is een stad geworden, opperde Joost van Roosmalen een tijdje terug. Tilburg werd 'verrijkt' met een hotel.... een van der Valk Hotel.... en dat vind ik een mooi gedachten goed... Want dit is binnen Wolvega eigenlijk ook gebeurd, Wolvega is 'verworden tot stad'.... Wolvega is verworden tot 'trekpleister' van diverse doelgroepen en dat komt door Hotel Wolvega-Heerenveen..... Afgelopen weekend... zomaar een weekend in februari, hebben zo'n duizend mensen bij ons gedineerd.... hebben ze doelbewust Wolvega 'willen' kunnen vinden... en dat moet de gemeente Weststellingwerf toch ook een plezant gevoel geven......  






Ik ben 'onderdeel' geworden van deze 'trekpleister' die van een 'dorpje' een stad kan maken en ik weet dat velen met smart zitten te wachten op het 'keukenverhaal', hoe zijn deze vele couverts te verwerken met ook nog een drukke banqueting daarnaast... en waardoor komen al die gasten bij ons, ik beloof u dat ik hier meer over zal schrijven... maar u weet het.... u mag ook gewoon een kijkje komen nemen en dan ziet u hoe een geoliede machine dit kan verwezenlijken..... zowel voor als achter de schermen..... Naast Home Center & Trendhopper heeft Wolvega iets heel groots en dat maakt ons tot een stad, maar dat wist u waarschijnlijk al.. 
En dat wordt gewaardeerd door velen..Beste Hotel van, zie hier...Hotel Wolvega -Heerenveen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten