vrijdag 30 juni 2017

Ik ga er voor...#Perron29

U kent haar waarschijnlijk niet, maar dit is de grootste cheffin van Europa...dit is een uniek mens... een warm mens...ik kopieer haar stiekem in mijn tuin...maar ik blijf mezelf....






U zult het niet geloven, maar ik ga voor erkenning, erkenning waardoor u bij mij komt eten. Perron29 is klaar voor de ster. Het Action servies is vervangen door IKEA servies en nu hebben we de lijn 'natural colors' naar ik hoop van Villeroy.

De opbouw was spannend maar we hebben ons staande gehouden,  vallende vorkjes van Belgen werden opgeraapt en de kaart was seizoen- gebonden en de wijnen waren meer dan goed via de winetable...

De toiletten moeten nog wel gescheiden, maar dat is een kleinigheid, soms kan ik er niet van slapen... straks een ster... en niet zomaar één, één van Michelin.

Het is een komen en gaan van waarschijnlijk inspecteurs binnen de locatie waar ik nu werk... ik wordt soms helemaal gek.... van al die Belgen... maar als ze een vorkje ook daar laten vallen, ben ik gewaarschuwd...

Ik ga ervan uit dat Perron29 volgend jaar een Michelin ster krijgt.... en dat wil ik binnenkort al even met u vieren... binnen de maand Augustus...krijgt u tien procent korting
Het zes gangen kost binnen deze maand vijfentachtig euro....maar dan gaat de korting daar vanaf....

Zo gaat dat binnen de horeca.... wij geven kortingen.....
Ik ben er klaar voor net als u....
En mocht de ster niet komen....dan moet ik mijn netwerkwerk herzien....

Volgens mij slaapt u net zo lekker als ik, mocht u de horeca kunnen relativeren...  dan heeft u al een ster behaald.. ik blijf het interessant vinden.... net als u....






Geen opmerkingen:

Een reactie posten