woensdag 12 juli 2017

Perron29 is basic

Wat een telefoontjes hebben we moeten afhandelen afgelopen maanden en wat hebben we een geld bespaard, want veel bedrijven zitten als 'parasieten' te wachten als er iets nieuws opgestart wordt. En wij starten iets nieuws op....  eten in een schuurtje met alleen maar het beste aangaande ingrediĆ«nten en wijnen, maar wel vanuit de basis...


Veel bedrijven wilden contact aangaande de 'vindbaarheid' van perron29, en dat waren er zeker een tiental, wat honderden euro's zou moeten kosten, terwijl met gezond verstand een bedrijf dit zelf in een paar muisklikken kan doen binnen tien minuten en dat gaat onder meer om google en google maps.

Wij vergroten uw vindbaarheid werd er telkens gezegd en als ik dan antwoordde, dat ik dit niet wilde raakte de telefoniste uit haar doen, want elk bedrijf wil gevonden worden binnen het web. Dat wil ik niet, want het is al druk genoeg vertelde ik dan....   dan was men stil aan de andere kant en uit de 'rol' ... als verkoper van een dienst...

Vaak ook vragen gasten of ze een recensie mogen plaatsen op Internet en dat heb ik ook liever niet, want ik heb een pest aan recensies op Internet, waarvan ik denk dat tachtig procent gemanipuleerd is, ik heb liever dat ze zeggen, het was niet goed.... of goed, was het niet goed dan wil ik weten waarom, want ik kook goed en heb de beste sommelier aan de Winetable die zich al diverse malen bewezen heeft, hebben ze dan nog vragen dan komen we daar wel uit.

Recensies op Internet interesseren mij geen reet, ook wat betreft beoordelingen binnen gidsen, alles en iedereen is tegenwoordig te manipuleren denk ik weleens....

Perron29 is een commerciĆ«le hobby en niet meer dan dat....  zo nu en dan ontvangen wij gasten en dat doet ons verblijden binnen het schuurtje... en meer willen wij niet, honderd procent aandacht voor de gast... binnen de tuin...niet meer en niet minder....

Dat meen ik uit de grond van mijn hart.... binnen deze tijd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten