donderdag 5 november 2015

Ik #Ik @Ik .... ikkkkkkkkk

k' zie veel mensen om mij heen met allerlei problemen... en die problemen hebben tegenwoordig allemaal een naam..... das goed... ook de verzachtende medicatie is tegenwoordig gemeengoed.  



Beste jonge mensen, natuurlijk heeft u een afwijking, als die er niet is, verzin er dan één, want anders bent u straks niet meer belangrijk... u wilt belangrijk zijn binnen de maatschappij van nu.
Normaliter moet je zoeken naar problemen, maar tegenwoordig is de mens zonder problemen uniek...
Ik vindt alles bullshit en gezeik, er zijn vele andere manieren om belangrijk gevonden te worden... maar dat moet je het verdienen.... dan moet je energie uitstralen...

Het woordje ik.... vind ik vervelend en ga ik overslaan... u bent misschien belangrijk binnen een team... maar zowel u als ik zijn niet belangrijk... als enigen... er zijn meerderen nodig...

Weet één ding wel...u als mens bent totaal niet belangrijk...u bent altijd een onderdeel van..

De wereld draait niet om u.... je maakt deel uit van....dus iedereen die zichzelf belangrijk vindt moet mij gaan mijden... ik houd alleen van interessante mensen... en die kennen geen ik-vorm... 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten