woensdag 2 september 2015

Iets beloven maar het komt er niet van

Iets afspreken, iets beloven.... maar oei.... dat moeten we dan ook nakomen maar we hebben het eigenlijk te druk of er komen 'dingen' tussendoor. 'k nu even de hand in eigen boezem steken, want ik ben zo'n iemand. 'k wil vaak te veel en zeg gemakkelijk privé dingen toe, maar dan komt het er niet van.. te druk met 'anders'..... Jolanda irriteert zich mateloos aan die eigenschap van mij en ik..... ik wil mij verontschuldigen voor zulks gedrag.

't probleem is niet het niet willen, maar meer het ontbrekende van een planning binnen mijn privé situatie... ik wil namelijk geen gepland leven en dan kun je binnen gezellige situaties gemakkelijk een niet formele toezegging doen. Kom binnenkort even langs, doen we even een etentje, kom even bij je kijken... en zo meer.... ben ik de enige of herkent u dit...

Zal proberen mijn leven te beteren.... en niet zo snel meer toezeggingen doen.... maar dat er te weinig uren in een dag zitten moet u met mij eens zijn... wij mensen komen vaak tijd tekort en dan bedoel ik binnen de privésfeer.


De gedachte dat alles wat in het vat zit, nimmer verzuurd doet mij goed..... en wordt eigenlijk alleen maar beter...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten