dinsdag 29 juli 2014

Vanavond was ik.... vader...

Vanavond heb ik een geanimeerd gesprek gehad met mijn zoons... over de 'bloemetjes en bijtjes'... niet zozeer gebaseerd op het feit  dat de mens zich kan vermenigvuldigen, maar meer aangaande de invulling... al dan niet hiervan...


Eindelijk volwassen is niet meer..... zo gauw een jongen de toegankelijkheid bespeurd van een schone deerne.... kan het spel aanvangen.... de pistolen zijn geladen....

Echter... mijn eenvoudige zienswijze.... blijf ik behouden.... als ge weet van seks... en ge neukt... dat bent u volwassen (ook onder de 18).... mits u vanuit 'ouderlijk huis' bent ingelicht over de hoed en de rand... 
Dit houdt in dat er kinderen kunnen worden gemaakt door een niet gecontroleerd 'pleziertje' ...
Enfin.... ik heb mijn vaderlijke plicht gedaan.... 'k heb verteld over seks... neu... en alles... maar ik wil maar één ding.... alles bespreekbaar maken..... en dat weten ze nu..
En wat mijn zoons nu denken.....geen idee...maar ik heb ze ingelicht.... 
(ik maak dit mee.... buiten mijn familie om)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten