woensdag 2 juli 2014

Even wat 'huiswerk' doen....

Vandaag even in Steenwijk geweest met Jol om gewoon even te snuffelen, maar ook om een afspraak warm te houden.... want ik wil graag een keer koken binnen of bij de winkel 'Gezellig & lifestyle' in Steenwijk. Koken.... koken met bloemen, met kruiden, met pluk en al wat er te verkrijgen is binnen de regio....


Ik heb afgesproken met de eigenaar, Aldo dat we dit gaan doen op een woensdagmiddag tijdens de midweek feesten....maar dat blijkt niet meer te zijn.... Steenwijk heeft nu haar vestingfeesten....  zie hier de kalender ....


Ik lees mij in binnen de wereld van de flora..... was ik al mee bezig... maar het lijkt mij interessant om ook de lokale leveranciers eens te contacten.... en natuurlijk bedrijven als koppert cress.... Koken met bloemen, met kruiden, met natuurlijke smaakmakers..... spitten, schoffelen en bedenken.... dat is koken...


Niet hoogdravend, maar gewoon anders binnen de basis... en natuurlijk toegankelijk voor iedereen... zien, ruiken, proeven, eten en genieten.... meer hoeft niet.... 'k zie u wel tijdens één van de vestingdagen in Steenwijk.... 'k heb er zin in.... even anders dan normaal....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten