donderdag 2 januari 2014

Wat verwacht een parkgast van de aangeboden horeca.... #interessant ,,

Eigenlijk niet zo moeilijk.. dat 'gewoon alles' klopt, en dat alles op een eenvoudige manier wordt aangeboden, maar alles moet kloppen.... want anders.......


De vakantieganger begeeft zich in de een andere gemoedstoestand dan de normale, alles moet anders en alles moet goed geregeld zijn. Wij zelf bezoeken ook wel eens parken in het buitenland en de eerste zoektocht gaat naar de Bakker, waar kunnen we vers gebakken broodjes kopen voor het ontbijt.... het ontbijt is belangrijker dan ooit tijdens de vakanties en al helemaal als er ergens lekker brood aangeboden wordt... dat is voor ons belangrijk. Normaliter heb ik geen hoge pet op van de horecaservice aangaande lunches en diner binnen parken, want dat zal wel massaproductie zijn binnen mijn beleving, dus kijken we vaak even verder..... en dan gaat de prijs per couvert daadwerkelijk meespelen. Met het gezin een dag of veertien lekker lanterfanten kost iets, ik denk dat dat mensen eerst de prijzen bekijken en daarna wat er aangeboden wordt... het ontbijt speelt niet mee, dat mag iets kosten..... maar de prijzen op de lunch en dinerkaart.... zijn doorslaggevend binnen vakanties denk ik.....

Het vers gebakken broodje zal een basis kunnen zijn, misschien wel met een goed beleg... zoals ze in Duitsland doen.... en de rest blijft interessant.... een gourmet, een barbecue... de lunch en het diner.... een vakantiepark is niet bezig om doelgroepen aan te spreken... zij zijn er voor alle doelgroepen.... en daar moet de horeca op inspelen.... #interessant....

Vraag ik mij weleens af.... wat is er belangrijk binnen ons 'vakantiebudget' ... het ontbijt weet ik zeker... en de rest........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten