maandag 17 augustus 2015

Een deur....

Terwijl de 'natte groep' haar eindfase ingaat probeer ik privé de essentie van een deur te bepalen. Waarom hebben wij binnen onze huizen deuren nodig. Ik vind deuren onzin want deuren sluiten iets af en daar houd ik niet van....




Onze 'natte groep' binnen het huis is nog steeds 'ontdeurd' en dat geeft een goed gevoel, ook al ben ik geen naturist, maar het voelt als 'grensdoorbrekend', heb er een paar 'Warhold' gerelateerde gewaden neergehangen, maar mijn mening en nadenken over deuropeningen, gaat het niet worden... ook al heb ik rekening gehouden met de afzuiging aangaande het 'poephuus' zoals u ziet op de foto boven.


Heeft u zich wel ooit verdiept in deuren... doe maar eens want deuren zijn interessant, vooral de 'voordeur' der pand zegt veel over de bewoners....  en kijk daarna naar de inpandige deuren.... trek dan een conclusie die gestoeld is op fytologisch onderzoek aangaande 'deurenkeuzes'....

Een huis zonder deuren geeft openheid en eerlijkheid.... of toch niet... zullen we dat ooit eens bespreken achter 'gesloten deuren'...  bij u.... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten