zondag 18 januari 2015

Vrienden behouden....

Netwerken is belangrijk.... maar vrienden maken en behouden is moeilijker.... zei ooit mijn vader.... en omdat ik.... wel van het maken ben maar minder van het onderhouden.... heb ik iemand bezocht, een vriend die een kasteel aan het bouwen is.... ' heb wel eerder hierover een blog gedaan.... maar ik wil.... de vriendschap gaan onderhouden...




De Kasteelheer is nu nog altijd bezig om het kasteel af te maken.... 'k had de oudste zoon mee om eens kennis te laten maken met de heer, maar vooral ook om hem te laten zien wat interessante mensen doen.... mensen met een verhaal.....


De kasteelheer ontving ons.... als broeders... met een mooi vuurtje binnen de haard.... wij konden en mochten rondzwerven binnen deze burcht.... het blijft ongelooflijk....al die gemetselde bogen.... al die muren... een kasteel.... en toch heeft de man dit gedaan... 'eigenlijk ben ik hartstikke gek' zei hij mij... 'k doe vanuuut min gevuul' 


Intens mooi.... om dit te mogen aanschouwen..... commercieel... 'k denk van niet.... hier woont een kasteelheer die de stromen zelf kan vormen....

Gregorius...ooit zou ik mij willen laven binnen de tuin samen met mijn broeder... laven met stooksels die we nu niet meer kennen... en dan verzinnen we verhalen die we later doorvertellen...  bedankt....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten