vrijdag 16 januari 2015

Geen werkplek meer #helaas ...

Vanavond voelt vreemd.... 'k alszijnde gewoontedier even mijn rondje doen... u weet wel... ge komt thuis na de arbeid en dan moet even het hoofd leeg... doe ik altijd met een straffe pilsener ter hand binnen de tuin en natuurlijk steek ik dan even aan binnen ons buitenverblijfje, daar overdenk ik volgende dag en hetgeen mij deze dag is overkomen..
Vervolgens wandel ik naar huis om plaats te nemen aan de grote tafel... ik demp het licht, start mijn notebookje op om even het digitale sociale leven bij te werken en om eventueel een blogje te schrijven..... maar vanavond niet.... daar waar normaliter, op zulkse tijdstippen mijn eega de grote tafel niet behoeft.... is het vanavond anders.... 



Mijn werkplekje op dit tijdstip normaliter matig aangaande belichting, maar nu ineens geheel verlicht...de vrouw des huizes blijkt nog haar ding te doen.... dus ben ik nu geheel de kluts kwijt....met strenge bril beziet zij haar scherm..maar ik heb toch alvast mijn 'mini notebook' in stelling gebracht.... nu gewoon even wachten tot het licht gedempt kan worden.... want pas dan wordt de mens creatief.... ;-))



Geen opmerkingen:

Een reactie posten