dinsdag 2 december 2014

Even bijpraten onder het genot van... #Bovenmeester

Even bijpraten... even gezellig aanschuiven en een vorkje meeprikken... dat deden we vanavond met de mensen die de horeca-exploitatie verzorgen op de parken.... waaraan ik een steentje mee mag bijdragen....  aangaande de keukens....


Wij 'prikten' dit vorkje bij Jan en Fransina die sinds enkele jaren restaurant de Bovenmeester bestieren met een geheel eigen beleving. en dat blijkt een verrijking voor Steenwijk.... 


'k ben geen culinair recensent, want die bestaan niet en iets wat er niet is moet je niet willen, maar we hebben lekker gegeten.... Waar ik wel over mag verhalen is dat ik na iedere gang even mocht roken, daar waar ook het personeel even mag staan.... en daar houd ik van... want dan kun je even bijpraten.. met de kookverslaafden..

Vele chefs lopen erbij alsof ze alles uitgevonden hebben, als een God.... maar sommige collega's wisselen na de service gewoon van sloof en duiken de debras... even binnen om alles af te maken...... en dat vind ik geweldig.... gewoon lekker koken en verder gewoon doen....
Nou ja gewoon, binnenkort een 'glazen' vloer die de wijnkelder moet laten zien.... Jan blijft bezig.... binnen Steenwijk... samen met Fransina....

Het was een aangename avond binnen Steenwijk.... het was ook gezellig en daar gaat het mij om.... bedankt Wilco & Roel...nu op naar de kerst binnen Paasloo, Giethoorn. en Wanneperveen..

ps. Binnenkort even bijpraten met een kop koffie Jan, of met een belletje wijn ;-))



  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten