zondag 1 juli 2012

Soms word je wijzer.... #Cynergy

Een aantal jaren geleden mocht ik een plaatsnemen binnen een 'cursus' 'situationeel leiding geven' gegeven door het bedrijf Cenergy..... en dat bleek.... meer dan interessant....  Docent was toen... Charlotte van Guijlik en die deed dit op een 'confronterende' maar wel reële manier..



Nu jaren later.... heb ik het kaartje nog... het ezelsbruggetje... hoe je aan diverse mensen leiding kunt geven.... nu na al deze jaren.... blijkt een collega een stageperiode bij haar te lopen.... en dan zie je maar weer hoe klein ons wereldje is...... Ik heb veel aan de cursus gehad.... wel op de langere termijn.... maar ik kijk nu anders naar mensen..... naar hun gedrag en naar hun 'daden'..... het meest interessante vind ik.... 'ondermijnings gedrag'..... dit komt nog veel voor binnen organisaties... een 'wit voetje' willen halen bij.... Cynergy.... bedankt voor de toen genoten lesstof...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten