donderdag 5 januari 2017

Nu kunnen we verder...januari

Het wachten was op de pannetjes.... maar zij zijn gearriveerd vanuit Frankrijk...



We hebben even moeten wachten, ze waren besteld... maar ze zijn er nu, we kunnen de stoof serveren. 

Natuurlijk zouden we de stoof binnen Perron29 elke dag kunnen serveren op het bord, maar dat gaat tegenwoordig niet meer, de serviezen en anders zijn belangrijker geworden dan het product..... nu heb ik daar niets mee...maar toch... dit zelf gekozen porselein koste een paar centen, maar ach.. 

Gelukkig kent u mij...en zal ik een extra korrel zout serveren...

Het servies is belangrijker geworden dan het product......

1 opmerking:

  1. Het servies is naar mijn mening niet specifiek veel belangrijker geworden. Ik denk dat mensen het gewoon fijner vinden als hun eten er wat aantrekkelijker uit ziet. Het oog wil ook wat en heeft daardoor een beetje invloed op of je een gerecht lekker vindt ja of nee.

    BeantwoordenVerwijderen