dinsdag 1 november 2016

Perron29 is een les voor mij...

Beste mensen, Perron29 is een persoonlijke hobby voor mij, sommigen rijden paard, doen iets met postduiven of zitten de hele dag te vissen als zij niet ter dienst zijn. Ik ben in dienst van restaurant het Binnenhof in Paasloo, een bedrijf wat draait als een tierelier, maar ik heb net als u ook een hobby. Mijn hobby is koken en mijn hobby zal nimmer botsen aangaande mijn werk. Ik kook in Paasloo binnen het restaurant het Binnenhof, gelegen op een vakantiepark, wij koken daar voor de gasten van het park en voor de gasten uit de omgeving en dat gaat meer dan goed... we zijn druk...




Koken doe ik al heel mijn leven voor bedrijven, maar ik heb natuurlijk ook mijn persoonlijke voorkeuren vandaar dat ik mijn hobby wil behouden in klein verband. Onze buitenkeuken is Perron29 geworden, waar ik ik verder kan leren. Ik leer ondernemen in het klein, ik ken vele keukentechnieken van vroeger die we laten herbeleven,en die ik kan doorgeven, Perron29 is mijn hobby.. (die van Jolanda ook merk ik)

Iedereen kan binnen ons schuurtje vanaf nu draadloos betalen...



Nu krijgen wij veel aanvragen en reserveringen, maar dat wil ik niet, het maandmenu voor november staat online. Alleen mensen met een niet te harde stem, die zichzelf niet te belangrijk vinden en gaan voor de beste wijnen mogen aanschuiven... maximaal zes gasten per avond..

Ik geniet nu al....  maar dat doe ik iedere dag..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten