donderdag 14 januari 2016

Voorruit kijken... binnen de horeca...#trendsvolgen

Met alleen een goed 'potje' koken kom je er niet meer.... als kok zijnde, vandaar dat ik mij eens verdiept heb in de 'bij-garnituren'.... en daar ga ik mee aan de slag, want ik wil toch nog wel iets meedoen ondanks mijn leeftijd. Ik denk dat zelfreflectie noodzakelijk is om een carriere voort te zetten het wel uit te dienen binnen een leven. Kan ik een beetje koken en heb ik verstand van de basis.... 'k denk van wel, dus dat is geen probleem, wordt ik moe van werken.... ook niet, dus ook geen probleem, kan ik omgaan met nieuwe generaties, ja, dat kan ik.... maar toch mis ik iets om door te stromen naar nieuwe tijden.... 





Ik mis waarschijnlijk een grote bek, maar daar werk ik aan, heb vijf afspraken met de tandarts en drie met de mondhygiëniste, dus probleem is binnen aanzienlijke tijd opgelost, maar toch blijf je iets missen.... dus moet ik dan toch maar aan de 'mannenarmband' heb er twee besteld zodat Jolanda kan kiezen...... en dan nog.... ben ik nog niet klaar als chef voor de toekomst.... vandaar dat ik een afspraak probeer te regelen met....



Henk Schiffmacher.... ik moet natuurlijk nog mijn lichaam laten 'beschilderen' al kan ik niet tegen naalden, moet het toch gebeuren....


Ben bezig om mij te oriënteren aangaande 'onderhuidse tekeningen'.... een onderhuidse afwas-straat.... een garde, een mes, een magimix..... denk dat ik ga voor het ophangrek met diverse materialen.....

Van mijn leerling-koks verlang ik een weinig, wat ze wel moeten laten doen heb ik hierboven beschreven..... en pas dan gaan we koken, als gij een chef wilt worden.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten